Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
TOKİ’den dev arsa satışı! 43 ilde büyük rekabet başlıyor
- Mehmet Karaman
- 27 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TOKİ, İstanbul, İzmir ve Ankara'nın da aralarında bulunduğu 43 ilde, toplamda 8 milyon 476 bin…
Kredi kartıyla alışveriş yapanlar dikkat! O ücreti geri alabilirsiniz
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Tüketici Konfederasyonu Başkanı (TÜKONFED) Başkanvekili işletmelerin kredi ya da banka kartına ek ücret ve komisyon…
Ford, Avrupa’da 4 bin çalışanını işten çıkaracak
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
ABD merkezli Ford şirketi, Avrupa 4 bin kişiyi işten çıkarma kararı aldığını açıkladı.